JVC bliver ny UEFA EUROTOP Official Partner
Victor Company of Japan, Limited (JVC) har indgået aftale med UEFA (Union of European Football Associations) om, at JVC bliver "Official Partner" ved alle UEFA's turneringer og slutrunder for landshold, inklusiv flagskibet EM 2008 i Østrig og Schweiz (UEFA EURO 2008™).
JVC har været "Official Partner" ved EM i fodbold siden 1980, hvor slutrunden blev spillet i Italien. Dermed bliver UEFA EURO 2008™ det 8. mesterskab i træk, der støttes af JVC. Foruden UEFA EURO 2008™ bliver JVC også sponsor for U-21 landsholdenes EM i 2006 og 2008, EM for kvinder i 2009 og EM indendørs i 2007 og 2009. Alt sammen som en del af UEFA EUROTOP programmet.
Som UEFA EUROTOP Official Partner får JVC's produkter status som officielle produkter og kan markedsføres med de relevante logoer. Det gælder bl.a. High Definition audio-visuelle (AV) produkter til forbrugere - udviklet efter de nyeste digitale teknologier. F.eks. LCD-TV, video kameraer, DVD optagere/afspillere og audio systemer. Samt professionelle produkter som D-ILA projektorer og CCTV.
JVC vil bygge videre på disse rettigheder for at skabe yderligere succes - og markedsføre sine officielle AV-produkter til fodboldfans over hele verden. Så de har mulighed for at følge spændingen og intensiteten i alle kampene med billeder i højkvalitets opløsning og fremragende lydgengivelse. Samtidig vil JVC styrke sit brand image og markedsføre sine officielle produkter ved at sponsere TV-programmerne fra UEFA EURO 2008™ i de europæiske lande.
Direktør i UEFA, Lars-Christer Olsson, siger om aftalen:
"JVC har været en vigtig partner for UEFA i lang tid - og har tydeligt givet udtryk for sin tro på det nye UEFA EUROTOP program ved at være den første partner, som forlænger sin aftale. Det skaber en langsigtet markedsførings platform for JVC, at vi nu har samlet alle UEFA's turneringer og slutrunder for landshold i UEFA EUROTOP programmet. Og aftalen sikrer UEFA audio-visuelt udstyr af høj kvalitet til alle vores store mesterskaber".
Præsident for JVC Europe Ltd., Kunihiko Sato: "EM i fodbold er en af de vigtigste sportsbegivenheder, vi sponserer, og vi føler os ekstremt priviligerede over denne mulighed for at bidrage til mesterskabernes succes som Official Partner ved UEFA EURO 2008™. Vi håber også, at denne indsats vil styrke vores brand image, både i Europa og resten af verden, ved at positionere JVC som virksomheden, der skaber 'The Perfect Experience - oplevelser, der rører mennesker - og total kundetilfredshed'.
Danske fodboldfans vil vide, at vores landshold har været med ved EM-slutrunderne næsten lige så længe som JVC: 1984 i Frankrig, 1988 i Tyskland, 1992 i Sverige, 1996 i England, 2000 i Holland/Belgien og 2004 i Portugal.
***
0 Comments:
Send en kommentar
<< Home